środa, 6 stycznia 2021

Reklama - nie zamykaj się w jednym schemacie

Projektując reklamę - czy to swojej firmy w ogóle, czy jakiegoś konkretnego produktu czy usługi, staraj się przyjrzeć na spokojnie możliwościom jakie są dostępne. Czasem trzymając się kurczowo pewnych utartych schematów, możemy przeoczyć naprawdę duże możliwości kryjące się w innych sposobach reklamy. 

O potencjale reklamy w Internecie nikt nie musi nikogo specjalnie przekonywać. Internet to podstawowe medium naszych czasów. Powstał schemat promocji typu: strona WWW, pozycjonowanie, reklama kontekstowa. 

Jednak warto rozszerzyć ten schemat. Chociażby o reklamę zewnętrzną. Billboardy posiadają ogromny potencjał, funkcjonują w przestrzeni rzeczywistej, mają duże a nawet bardzo duże powierzchnie. Billboard może mieć bardzo duży oddźwięk na przykład w niewielkiej miejscowości, gdzie na rynku głównym z pewnością nie będzie niezauważony a dodatkowo przekaz korespondujący z realiami lokalnymi może być bardzo efektywny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Opowieść o rozwoju wyszukiwarek

Przed rewolucją informatyczną, gdy dostęp do Internetu był ograniczony, ludzie zdani byli na tradycyjne źródła informacji, takie jak książki...